Ogłoszenie


  • Index
  •  » Hydepark
  •  » Kto tak jak ja kończy teraz gimnazjum??

#1 2006-11-15 16:34:11

Luna_*****

Uczeń Slytherinu

2027852
Skąd: Azkaban (wieczny więźień)
Zarejestrowany: 2006-09-15
Posty: 264
Punktów :   

Kto tak jak ja kończy teraz gimnazjum??

Czy ktoś z Was też kończy teraz gimnazjum??? Jeśli TAK to zastanawiam się czy Was męczą tak jak mnie...u nas w szkole istny koszmar!!!!! Cały czas straszą, cholernie się boje, że nie dostane się do wymarzonego liceum...bo jestem słaba z matmy...Podzielcie się swoimi doświadczeniami...


Jestem niewolnikiem muzyki!!!!!
I wiecznym więźniem Azkabanu...

Offline

 

#2 2006-11-15 16:43:51

Aga

http://www.harrypotter.pun.pl/_fora/harrypotter/gallery/52_1310141357.png

9858704
Skąd: Gryfino
Zarejestrowany: 2006-08-16
Posty: 4364
Punktów :   

Re: Kto tak jak ja kończy teraz gimnazjum??

Ja też teraz będe kończyłą gimnazjum  i na niektórych przedmiotach ostro jadą. Nienawidze matmy i najbardziej testów z matmy się boje


"Co ma być to będzie, a jak już będzie to trzeba się z tym zmierzyć"

Offline

 

#3 2006-11-15 17:19:10

Luna_*****

Uczeń Slytherinu

2027852
Skąd: Azkaban (wieczny więźień)
Zarejestrowany: 2006-09-15
Posty: 264
Punktów :   

Re: Kto tak jak ja kończy teraz gimnazjum??

ja też...a ostatnio na próbnym miałam 25 na 50....koszmar!!!!!!!!!!!!!!!


Jestem niewolnikiem muzyki!!!!!
I wiecznym więźniem Azkabanu...

Offline

 

#4 2006-11-15 17:31:35

 R.A.B

http://www.harrypotter.pun.pl/_fora/harrypotter/gallery/52_1310141357.png

6261029
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2006-09-19
Posty: 3762
Punktów :   24 

Re: Kto tak jak ja kończy teraz gimnazjum??

Ja na szczęście NARAZIE (z mocnym akcentem) mam TROCHĘ (z słabym akcentem) roboty w szkołe


Do czarnego pana.
Wiem, że zanim to odczytasz, będę już dawno martwy, ale chcę, byś wiedział, że to ja odkryłem twoją tajemnicę.
To ja wykradłem twojego prawdziwego horkruksa i postanowiłem go zniszczyć.